اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

پیامک عاشقانه و دوستانه ۱

نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه
نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه
نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلکه عاشقتم
 

 

۳ستاره تقدیم تو
۱ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
۱ستاره پر امید واسه هر کس که تو را دید
۱ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا
 

اگه دیدی گوشه ای از قلبت سنگینه منو ببخش, گوشه نشین قلبتم 

 

این رو من نباید بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری اونم اینه که :
.
.
.
.
.
نمیشه دوستت نداشت !
 

  

در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش ز جفا
تا مرد به عزت ببرندش سر دست

هیچ وقت آرزو نمیکنم خدا آرزوی تمام بنده هاشو براورده کنه, چون جز من خیلی ها آرزوی داشتن تورو دارن 

  

وقتی دلت تنگ شد
وقتی چشمات تر شد
وقتی دیگه نبود کسی
امید یا یه همنفسی
بدون که اینجا هست کسی
که تو واسش همه کسی
 

هی لوتی ۳ راه بیشتر نداری:
۱.با من باشی
۲.با تو باشم
۳.توافق کنی که باهم باشیم
 

 

نشناخته را محرم هر راز مکن
راز دل خود بر همه کس فاش مکن
در دل برای آینده ی خویش
جز عشق خدا هیچ پس انداز مکن

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1387,11,13 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.efs.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
سر بزن واگر از وب ما هم خوشت اومد رو تبلیغات ما کلیک کن
ما بهترین نیستیم و اولین هم نیستیم ولی بهترین ها را برای شما گرد آ وری کرده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد