اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

پیامک جک و سرکاری ۴

 یارو میره ته استخر تا میاد بالا می گه : کاشی کاره عجب نفسی داشته !!! 

oh go on

غضنفر تو جاده داشته رانندگی می کرده ، یهو میبینه یه کامیون داره از روبروش میاد،میزنه رو ترمز میبینه ترمزش نمی گیره. رفیقشو صدا می کنه می گه : اصغر اصغر پاشو تصادفو ببین 

oh go on

از یه یارو می پرسن دوست داری توی تاکسی با کی بشینی؟ میگه با یه دختر خوش قد و بالا وخوشگل و قد بلند با نامزدش. میگن واااا اخه برای چی بانامزدش ؟ میگه اخه میچسبن به هم جا برای من باز می شه 

 

  hee hee

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی.بذارم خورشید گفتم غروب می کنی.بذارم ماه روزا تنها می مونم.گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی!!!!!!!!
 oh go on

پنج راه شناختن برره ایها:1-کردن کاپشن تو شلوار 2-ساعت 11 صبح 40 تا نون بربری خریدن 3-کشیدن ترمز دستی تو اتوبان 4-نوشتن GLXپشت RD
5-خوندن اس-ام-اس تا آخر!!!!!!
  hee hee
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟ ( پایین رو بخون )

.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ ( بالا رو بخون ) 

 oh go on

{این جک یه کم صحنه داره! باس ببخشین!} 

یکی میره پیش دکتر میگه آقای دکتر کمرم درد می کنه

دکتر میگه زن داری؟

میگه آره

دکتر میپرسه چندبار صبح تا شب زنتو میکنی؟

میگه : صبح یه بار قبل از رفتن سر کار یه بار بعد از کار یه بار بعد از ناهار یه بار

 عصر یه بار قبل از شام یه بار بعد از شام یه بار شب هم چندبار....

دکتر میگه : پس میخوای کمردرد نگیری؟

میگه نه دکتر می خواستم ببینم که کمردردم از کردنه یا از جق هایی که میزنم؟؟!!!!!!

 hee hee

نظرات 4 + ارسال نظر
mehdy_diddy 1387,12,09 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.ontike.com

سلام دوست عزیز من واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " بزرگترین مرجع دانلود با لینک مستقیم " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

admin 1387,12,10 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.ontike.com

سلام
دوست عزیز شما لینک شدید

زهرا 1387,12,14 ساعت 02:52 ب.ظ http://zahrajoonan.blogsky.com

بعد از مدتها بازم سلام. ان شا الله که خوب هستین؟ خیلی وقته ازتون خبری نیست. مثل همیشه بازم به یاد ما باشید.شاد باشین و سر فراز. بای تا بعد.

رضا 1387,12,15 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.tv.blogfa.com

سلام ،
چه وبلاگ مفید و قشنگی داری
من از وبلاگت خوشم اومد
بیا تا به هم لینک بدهیم
من را با نام "کلکسیونی از زیباترین بازی های سگا" لینک کن سپس بیا تو وبلاگ من تو قسمت نظرات و من را خبر کن که به من لینک دادی تا من هم به تو لینک بدهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد