اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

اس ام اس (همه جوره) ۱

یه سلام آلبالویی ، به تو که خیلی هلویی
یه سلام توت فرنگی ، به تو که خیلی قشنگی
یه سلام پرتقالی ، به تو که خیلی باحالی 

 

برای اداره کردن خودت از عقلت استفاده کن
و برای اداره کردن دیگران از قلبت 

 Hanging

عشق جزیره ایست در آبهای دوردست.
خوشگلم!
SMS نخون، پارو بزن!
 Doggy

ببخشید که این موقع مزاحم شدم، قصد مزاحمت نداشتم، فقط خواستم بگم می دونی شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره؟ 

  

دو تا خانوم داشتن با خاطرات لاغریشون واسه هم افه میومدن. اولی می گه من اونقدر لاغر بودم که وقتی می رفتم حموم مامانم با یه چیزی روی چاه رو می پوشوند تا من توی چاه نیفتم. دومی می گه این که چیزی نیست، من یه بار یه آلبالو رو با هسته قورت دادم، همه ی فامیلامون می گفتن اوا زری خانوم چند ماهه حامله ای؟! 
 
از اوباما پرسیدن موهاتو با چی می شوری ؟ گفت : با مشکین تاژ