اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

اس ام اس جدید و ناب

سلام دوستای عزیز. امیدوارم با کمک همدیگه وبلاگه خوبی داشته باشیم برای تازه تارین اس ام اس ها و پیامکهای جدید....

پیامک جک و سرکاری ۵

اگر خورشید محو تماشای تو نیست...
دلگیر نشو،از پشت کوه اومده!

 

این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه. احترام بگذارید.
...
...
تو نمی خواد احترام بذاری،تو از خودمونی زمبه!

تو دنیایی که نامردا ایرانسل از ما می دزدند، من از ناباوری آنجا شارژ جستجو کردم!
میشه؟


میدونی شباهت تو با لامپ چیه !؟؟
دور هر دوتا تون پشه جمع میشه

بنده خدا موقع مرگش بچه هاشو جمع میکنه بهشون یه چوب میده میگه بشکنید میشکنن. بعد یه دسته چوب میده میگه بشکنید میشکنن . بعد یه دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن . بعد 10 تا دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن. مفتول میده میشکنن . تیر اهن 18 میده میشکنن . میگه کره خرا نفهم بازی در نیارین میخوام نصیحتتون کنم

زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!! 
 

با یار هزار درد دل دارم من
آری دل بی صبر خجل دارم من
پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟
گوساله ی من بفهم! دل دارم من 
 

دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !
هستی یا خوردنت !!!؟؟
نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!
 

یه خانم به راننده تاکسی می‌گه: آقا، ببخشید! کریمخان می‌رید. راننده تاکسی جواب می‌ده: اه، خوب معلومه، اگه نمی‌رید که می‌ترکید oh go on 

قابل توجه آقایان:
با در نظر گرفتن قیمت جدید سکه دیه از مهریه ارزان تر است...تصمیم با شماست!
 

آقاهه میره سربازی دور کلاش قرمزی،آچین و واچین....با صدای چی؟ با صدای مرغ.....یه مرغ دارم ر وزی 2 تا تخم میکنه، چرا 2 تا؟ چون دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده....شاید پشت کوه انداختی؟ نه خیر ، زنجیر منو بافتی، بله . بابا اومده ، با کی اومده؟ اون کیه باهاش؟ چی چی آورده ؟ نخود و کیشمیش ، با صدای چی؟ با صدای گاو ، گاو حسن چه جوره ؟ نه شیر داره نه ............... واقعاَ نشستی همشو خوندی؟! متاسفم

هشتمین پیام از ماهواره امید:
خبر ازدواج با زهره رو تکذیب میکنم، دلم با ناهیده

دو نفر با هم 20 سوالی بازی می کردن
اولی میگه : تو جیب جا میشه ؟
دومی می گه : اره ولی جیبت ماستی میشه

 

نهمین پیغام از ماهواره امید: ریز میبینمتون
 

به علت برخورد شهاب سنگ به نقطه حساس ماهواره امید نام آن به آرزو تغییر یافت
oh go on
دهمین پیام ماهواره امید:جمعه شپ فیلم یوزارسیف به وقت سیاره زهره ساعت چند پخش

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما 1388,01,08 ساعت 11:55 ق.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

سلام.اگه با تبادل لینک موافقی ی سر بهم بزن.نظر یادت نره ها.

زمستانه 1388,03,02 ساعت 06:50 ب.ظ

بسم رب النور
سلام
عالی بود کیف کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد